80.640 óra +,- egy kettő

Kedves Emberkék,

Nem tudom, mi történik, talán gyorsabban forog a Föld, de az idő olyan gyorsan telik mintha kergetnék. Hétfőn zsörtölődve felkelek, elmegyek suliba, hazajövök, tanulok, lefekszek, s tádá már péntek is van...A hétvégékről ne is beszélve, ami fél óráknak tűnnek. Az a furcsa, hogy azt mondják, hogyha az ember jól érzi magát akkor az idő hamarabb telik, de én ha rosszul érzem magam is hamar telik, úgyhogy...?!
Sokan kérdezték tőlem, hogy mikor megyek haza, sokan hitték azt, hogy ez csak egy kis kiruccanás, és nemsokára otthon is leszek. Ha így telik az idő, valóban csak egy KIS kiruccanásnak fog tűnni,  mikor JÖVŐ ÉV JÚNIUSában hazaérkezek, és visszatekintek erre az egy évre, amit itt töltöttem. Szeptember hatodikán lesz két hónapja, hogy itt vagyok, persze ha a napokra, hetekre gondolok, nem tudom, hogy telhetett el, s olyan mintha még csak most érkeztem volna. Ha viszont a szüleimre,barátaimra gondolok, akkor olyan mintha ezer éve nem láttam volna őket, ezer éve nem ettem volna egy jóóó finom tyúk húslevest, ezer éve nem öleltem volna meg a hugicámat, és LEGALÁBB EZER ÉVE nem hallottam a matek tanáromat azt mondani: ,,Be szóttá? Ne szójjá be!'' 
A suliba semmi sem változott, még mindig dzsungel törvények uralkodnak, de most már tényleg egyre inkább kezdem megszokni. Amúgy nagyon durva, mert itt a szülők majdnem mindent tudnak a gyerek ügyeiről a suliban. (apropó, ha valakinek nem tiszta valami a suli rendszerrel, nyugodtan kérdezzen, s majd a következő bejegyzésben beszámolok részletesebben róla) Anyumék nemcsak a jegyeimet tudják megnézni, s azt is nagyon részletesen, hanem azt is, hogy mit vásárolok a suliban. Mivelhogy itt mindenkinek van egy azonosító száma és egy kártyája, ami alapján tudják, hogy ki vagy, s csak úgy tudsz ebédet venni, ha beütöd egy kicsi gépecskébe a számod, majd pedig fizetsz, vagy kéz pénzel, vagy pedig a kártyáddal, amire szintén  nagyon könnyen tehetsz fel pénzt. Minden hétvégén a sulitól felhívják a szüleid(persze csak egy robot), és elmondják, hogy mennyi pénz van, vagy, hogy van-e pénz a kártyádon. Arról ne is beszélve, hogy a szüleid azt is megtudják nézni, melyik nap mit vettél, s mennyi pénzt költöttél. Persze a sulis koszt, akárcsak az amerikai filmekben, nem a legjobb, de...HA EGYSZER ÉHES AZ EMBER?!
Persze itt is vannak diákok, akik vagy túl válogatósak, vagy csak megengedhetik maguknak, és hozatnak kaját minden nap. Pénteken a mellettünk lévő asztalnál, friss fánkot ettek a kedves emberkék, miközben én érkeztem az ...Isten tudja mi volt amit ettem:))de közel se volt olyan finom mint azok a fánkok. De gondoltam is magamba: Ejj tee, ha apu itt lenne hozatnék be vele én is valami jó finom házi csokoládét, s egy jó finom sonkás-uborkás szendvicset házikenyérrel:))S NEM ADNÉK BELŐŐŐŐLEEE..
Persze valószínű, hogy nem is kérnének belőle...pedig ha tudnák milyen jó...Mivel sokan mondták, hogy nem látják a videókat amiket feltöltök, ezért minden videó előtt leírom hogy(videó), mert tudom, hogy azt lassabban tölti be, s ezért olyan mintha nem is lenne ott...szóval:(videó)


Az bizony egy hamburger:))
Szóval nagyjából így szokott kinézni amit eszek, persze minden nap más van, de a Doritos és az alma az elmaradhatatlan, mivel sosem tudom, hogy ízleni fog-e a kaja, ezért mindig veszek egy Doritost, mert azt tudom, hogy szeretem, s egy almát, amitől egészségesebbnek érzem magam.:))
(videó)

Miután elmondtam magyarul, hogy ne mondja mert csúnya szó, akkor esett le, hogy nem érti meg, ha magyarul mondom...De amúgy nagyon sokszor járok így:))főleg, ha magyar zenét hallgatok akkor meg pláne, arról nem is beszélve, hogyha névsort szólítanak, én pedig gondolkodom, és mivel magyarul gondolkodom, ezért hirtelen jönne, hogy mondjam, hogy jelen, úgyhogy sokszor az történik, hogy 
-Barbara Bájró?
-Hatásszünet- I'm here.
(videó)



Azért mondom minden videó végén, hogy puszi, mert ezek a videók igazából anyuéknak készülnek:))
Nem mellesleg a mellettem ülő fiút Mardecaynak hívják(bizony, bizony Mardekáj akárcsak a Harry Potterbe), és nem amerikai(ki nem találtátok volna magatoktól mi?), nemrég költözött ide a családjával a Fülöp szigetekről. Azért jó, hogy nem amerikai, mert érti, hogy miről beszélek amikor azt mondom, hogy nem szeretem az amerikai kaját, és mivel neki is fura itt lenni, így kipletykálhatjuk magunkból a dolgokat egymásnak.
Múlt hétvégén Jazz fesztivál volt a központban, és mivel Celia is szereti a jazzt, ezért lementünk megnézni. Nagyon vagány volt, és rengeteg volt az ember, ééééééés életembe először ettem strucc combot. Amúgy elég jó íze volt, de kicsit furdalt a lelkiismeretem, amiért megettem. Nem mintha vegetáriánus lennék, csak:))...nem is tudom, annyi filmet láttam már, ahol a bennszülöttek, zaklatták a struccokat, mert megakarták őket enni, s akkor úgy sajnáltam őket, s most meg én ettem egyet..vagyis nem egyet, hanem csak egy combot, s azt se teljesen, mert akkora volt....





Mivel vasárnap volt, ezért nem tudtunk túl sokáig maradni, de én nagyon jól éreztem magam. A belváros elég kicsi, de tipikus amerikai kinézetele van.
 Mára ennyi, HA minden jól megy, akkor nemsokára egy újabb álmom válik valóra, és biztosan életem egyik legnagyobb élményét fogom átélni, ismétlem, HA minden jól megy. De természetesen nem tudhatom, hogy minden jól fog-e menni, ennek következtében nem is mondom el most miről van szó, de HA minden jól megy(azért mondom ilyen sokszor, hogy HA minden jól megy, mert azt mondják az okosok, hogy ha valamit sokszor mondunk az bekövetkezik)akkor biztosak lehettek benne, hogy értesülni fogtok, mert szeretem megosztani veletek örömöm-bánatom, bár az örömöm inkább mint a bánatom:))...
Köszönöm mindenkinek a bíztatást, az érdeklődést és a kérdéseket, amiket mindig szívesen fogadok, és  igyekszem megválaszolni mindegyiket. Örülök, hogy sok pozitív visszajelzést kapok a bloggal kapcsolatosan, ez is erőt ad nap mind nap, mert jó érzés látni, hogy az emberek szeretik olvasni amit írok. Nemsokára Halloween, úgyhogy ígérem a következő bejegyzés kicsit izgalmasabb lesz, de muszáj volt írnom, hogy lássátok, nem lustultam el, élek, s a dolgok történnek...
ÉÉÉs az 5500-as olvasottság örömére, megosztom veletek ezt az aranyos ki videót, ami nagyon jól esett nekem:) Jók legyetek, kellemes hetet mindenkinek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

B*tch=mean girl

A honvágy márpedig nem múlik el!

Utószó